joe2astral Câștigător al tuturor competițiilor individuale
Mesaje : 5105 Data de inscriere : 21/04/2014 Varsta : 49
| Subiect: Regulament. Vin Feb 26, 2016 4:04 pm | |
| DOUBLE TEAM Aceasta este o competiție sistem cupă dar pentru echipe de câte 2 jucători. Atenţie! Importanţa mai mare o are regulamentul general al FORUMULUI, acesta este specific şi pe locul 2. PERIOADA DE DESFĂŞURARE. - 15 a lunii în curs - 14 a lunii următoare, ora 21:00 (ora României); - perioadele de desfăşurare a fazelor vor fi afişate de moderator în funcţie de numărul acestora.
ÎNSCRIERE. - înscrierea va rămâne valabilă permanent (pentru toate ediţiile) până la postarea retragerii/excluderii.
SISTEM DE JOC. 1. Numărul calculat de echipe care încep competiţia: N = 8, 16, 32, etc. (23x2x-3, unde x≥3). 2. Echipele vor fi luate în calcul la startul competiţiei în următoarea ordine: echipele conform clasamentului ediţiei anterioare, echipele întoarse din concediu conform clasamentului ultimei ediţii în care au jucat, echipele nou-înscrise în ordinea înscrierii acestora şi locuri neocupate până la N. 3. Setările mesei: - finalele: publică şi cotată; timp de joc: 30 minute; lungime: 7; fără dublaj; - toate celelalte faze: publică şi cotată; timp de joc: 20 minute; lungime: 5; fără dublaj. 4. Un meci este format din 4 partide (cei 2 componenți ai unei echipe joacă împotriva fiecăruia dintre cei 2 adversari, componenți ai echipei adverse). Astfel, într-o desfășurare normală, scorurile unui meci pot fi: 4-0, 3-1, 2-2, 1-3 și 0-4. 5. Promovează în turul următor (câștigă finala) echipa care este mai bună după următoarele criterii, în ordinea descrescătoare a importanţei lor: a). Scorul meciului. b). Liniaverajul (diferenţa mai mare linii câştigate-linii pierdute). c). Meci de baraj. Acesta va fi jucat obligatoriu între cei 2 căpitani de echipă, cu următoarele setări ale mesei: publică şi cotată; timp de joc: 20 minute; lungime: 5; fără dublaj. 6. În caz de nedisputare a vreunui meci, dacă niciun jucător din cele două echipe nu postează conform regulamentului neprezentarea vreunui adversar (vezi „DREPTURI” punctul 3), ambele echipe vor fi eliminate din acea ediţie a competiţiei.
DESFĂŞURARE. - faza 1: echipa 1 ……………. echipa N echipa 2 ……………. echipa N-1 echipa 3 ……………. echipa N-2 .................................................... - faza 2: echipa câştigătoare meci 1 faza 1 ................ echipa câştigătoare meci N/2 faza 1 echipa câştigătoare meci 2 faza 1 ............... echipa câştigătoare meci N/2-1 faza 1 echipa câştigătoare meci 3 faza 1 ………......… echipa câştigătoare meci N/2-2 faza 1 .................................................... - fazele 3÷(n-1): echipa câştigătoare meci 1 faza n-2 ……...... echipa câştigătoare meci N/2n-1 faza n-2 echipa câştigătoare meci 2 faza n-2 ………….. echipa câştigătoare meci N/2n-1-1 faza n-2 echipa câştigătoare meci 3 faza n-2 ………….. echipa câştigătoare meci N/2n-1-2 faza n-2 .................................................... - faza n=x (finalele): echipa pierzătoare meci 1 faza n-1 …………... echipa pierzătoare meci 2 faza n-1 echipa câştigătoare meci 1 faza n-1 ……...... echipa câştigătoare meci 2 faza n-1
CLASAMENTUL PENTRU STARTUL EDIŢIEI URMĂTOARE. După următoarele criterii, în ordinea descrescătoare a importanţei lor: 1. Echipa care are cele mai puține înfrângeri. 2. Faza mai mare în care echipa a fost înfrântă. 3. Faza mai mare în care echipa a fost eliminată. 4. Partidaverajul (diferenţa mai mică partide pierdute-partide câştigate) din faza în care echipa a fost eliminată. 4. Liniaverajul (diferenţa mai mică linii pierdute-linii câştigate) din faza în care echipa a fost eliminată. 5. Liniaverajul (număr mai mare de linii câştigate) din faza în care echipa a fost eliminată. 6. Aleator, de către moderator.
DREPTURI. 1. Concediu, oricâte ediţii. 2. De a câştiga partida cu 10 – X sau 8 – X (în funcţie de faza în care s-a disputat partida, X fiind numărul de puncte obținute de adversar la ceea ce s-a jucat efectiv) în caz de deconectare şi nevenire la masă a adversarului în timpul limită admis (1 min.) sau în caz de expirare a timpului adversarului (cele 30 sau 20 minute). Singura excepţie este când sunt probleme pe site-ul playOK şi niciun jucător nu a putut continua meciul, caz în care partida se reia de la zero. 3. De a câştiga prin neprezentarea celuilalt cu 7 – 0 în ziua termen-limită a fazei respective, cu condiţia de a juca cel puţin o partidă cu oricine în intervalul orar 20.45÷21.00 (ora României) sau să se afle la masă în sala STAVANGER în ziua termen-limită, între orele 20÷21 (print-screen cu prezenţa în STAVANGER la ora 21:00). 4. De a juca în avans pentru faza următoare dacă deja se cunoaşte echipa adversă.
OBLIGAŢII. 1. Postarea rezultatelor tuturor partidelor dintr-un tur de către unul dintre cei 2 coechipieri, atât pentru partidele sale, cât și pentru cele ale coechipierului. 2. Postarea rezultatelor partidelor în maxim 24 de ore de la jucarea meciului (până la ora 23:59 pentru rezulatul meciului disputat în ziua termen-limită), respectând următoarele reguli: - numele adversarului; - rezultatul obţinut cu acesta; - data de desfăşurare a meciului; - în caz de meci câștigat prin neprezentare, se scrie lângă și „neprezentare” pentru a fi diferențiat de un meci disputat. 3. Postarea rezultatelor partidelor din primul tur va fi făcută în același răspuns deschis de jucător la topicul de desfășurare a competiției. La fiecare accedere într-un tur superior, postarea rezultatelor partidelor va fi făcută prin deschiderea unui răspuns nou.
SANCŢIUNI. 1. Meci considerat nedisputat dacă nu sunt respectate obligaţiile 1 și 2. 2. Meci considerat nedisputat dacă moderatorul nu a văzut rezultatele postate prin nerespectarea obligaţiei 3. | |
|